Contul meu
0.00 lei

Garantie si service

ATENTIE: ACESTE POLITICI SE APLICA STRICT COMENZILOR PLASATE PRIN SITEUL SCULEAGRO.RO. PENTRU SESIZARI, RETURURI SI ALTE INFORMATII, VA RUGAM SA CONTACTATI PLATFORMELE PRIN CARE ATI PLASAT COMANDA.

1. Garanția produselor comercializate de SCULEAGRO.RO

Produsele comercializate de SCULEAGRO SRL, prin magazinul online www.sculeagro.ro, beneficiază de garanție conform Ordonanței de Urgență nr. 140/2021 privind vânzarea de produse și garanțiile asociate acestora, care reglementează drepturile consumatorilor și obligațiile comercianților.

Garanția este oferită de SCULEAGRO SRL, cu sediul social în Alba Iulia, Str. Alcala De Henares, Nr. 31, Alba, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J01/1498/2022, CIF RO46932380.

Condițiile acordării garanției diferă pentru persoane fizice și persoane juridice, în conformitate cu legislația aplicabilă:

• Persoanele fizice beneficiază de garanția legală de conformitate, conform OUG nr. 140/2021.

• Persoanele juridice beneficiază de garanție conform Codului Civil și condițiilor specificate în certificatul de garanție al produsului.

 

2. Condițiile generale de acordare a garanției

Certificatele de garanție conțin toate informațiile necesare privind:

• Perioada de garanție aplicabilă fiecărui produs.

• Modul de asigurare a garanției (reparație, înlocuire, service autorizat).

• Procedura de solicitare a garanției și centrele de service autorizate.

 

Dacă la primirea produsului lipsește certificatul de garanție sau instrucțiunile de utilizare, clientul trebuie să notifice SCULEAGRO.RO în termen de 48 de ore de la livrare.

Pentru a beneficia de garanție, clientul trebuie să prezinte factura sau bonul fiscal în original.

 

3. Modalități de acordare a garanției

În cazul unui produs defect, SCULEAGRO.RO va aplica una dintre următoarele măsuri corective, în conformitate cu OUG nr. 140/2021:

1. Repararea produsului – în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data primirii solicitării.

2. Înlocuirea produsului – dacă reparația nu este posibilă sau impune costuri disproporționate.

3. Reducerea proporțională a prețului – dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit.

4. Încetarea contractului și returnarea sumei plătite – în cazul în care produsul nu poate fi remediat prin niciuna dintre soluțiile de mai sus.

Dacă producătorul oferă o garanție de durabilitate pentru anumite produse, acesta răspunde direct față de consumator pentru întreaga perioadă specificată în certificatul de garanție.

4. Procedura de solicitare a garanției

Pentru a solicita garanția unui produs achiziționat de pe www.sculeagro.ro, clientul trebuie să urmeze acești pași:

1. Sesizarea problemei – Contactarea SCULEAGRO.RO prin:

• E-mail: sesizari@sculeagro.ro

2. Expedierea produsului – Produsul defect trebuie trimis la adresa specificată de SCULEAGRO.RO, împreună cu:

• Factura sau bonul fiscal (în original sau copie).

• Certificatul de garanție (dacă este aplicabil).

• O descriere a problemei întâmpinate.

3. Verificarea și soluționarea – Produsul va fi analizat de un tehnician autorizat. În funcție de rezultat, se va decide aplicarea măsurilor corective prevăzute la punctul 3.

Notă: Dacă produsul este defect din fabricație, costurile de transport sunt suportate de SCULEAGRO.RO. Dacă defectul este cauzat de utilizare necorespunzătoare, costurile de transport și reparație vor fi suportate de client.

 

5. Excluderi de la garanție

Garanția nu se aplică în următoarele situații:

• Utilizare necorespunzătoare:

• Nerespectarea instrucțiunilor din manualul de utilizare.

• Utilizarea produsului în condiții neadecvate (ex. expunere la umiditate, praf, temperaturi extreme).

• Manipulare incorectă, șocuri mecanice sau electrice, suprasarcină.

• Intervenții neautorizate:

• Repararea sau modificarea produsului de către persoane neautorizate.

• Instalare defectuoasă realizată de personal neautorizat.

• Defecte fizice:

• Lovituri, crăpături, ciobiri, rugină.

• Pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interior.

• Uzură normală a consumabilelor (baterii, piese de schimb).

• Modificarea sau pierderea elementelor de identificare:

• Numărul de serie al produsului sau al componentelor a fost alterat sau șters.

• Accesoriile lipsesc sau au fost înlocuite.

 

Important: În cazul în care un produs este returnat pentru garanție și în urma verificării se constată că defectul nu este acoperit de garanție, clientul va fi notificat și poate opta pentru:

• Repararea produsului contra cost.

• Returnarea produsului în starea în care a fost recepționat.

6. Rețeaua de service autorizată

Repararea produselor aflate în garanție este asigurată de service-urile autorizate ale producătorilor sau distribuitorilor.

Clientul are posibilitatea de a duce produsul defect direct la cel mai apropiat centru de service.

7. Contact și reclamații

Dacă întâmpini dificultăți în utilizarea produsului sau dorești să faci o sesizare referitoare la garanție, ne poți contacta prin:

• E-mail: sesizari@sculeagro.ro

Dacă un litigiu nu poate fi soluționat pe cale amiabilă, consumatorul poate apela la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) – www.anpc.ro.

8. Dispoziții finale

Această politică de garanție este redactată în conformitate cu:

• OUG nr. 140/2021 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora.

• OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

• Alte acte normative aplicabile.

SCULE AGRO

SculeAgro.ro este o afacere de familie 100% romaneasca ce a luat nastere inca din anul 2004. Suntem specializati pe solutii complete si de cea mai buna calitate pentru unelte si utilaje de bricolaj, constructii, casa si gradina.