0.00 lei

Garantie si service

PRECIZARE IMPORTANTA: Va rugam sa pregatiti cu atentie produsul/produsele pentru livrare prin Curier. Orice produs trebuie curatat, decontaminat (dupa caz), igienizat corespunzator si insotit de: factura de achizitie, certificatul de garantie, Formularul de service cu indicarea detaliata a defectiunii pentru care se solicita intervantia.

ATENTIE: Produsele care au fost folosite in cadrul unor instalatii (de exemplu: pompe de apa, pompe de recirculare, presostate/presscontroale/vase de expansiune, hidrofoare, panouri control, etc) trebuie insotite de procesul verbal de instalare emis de instalatorul care a realizat montajul lor initial.

PRECIZARE: In cazul in care produsele ajung neinsotite de documentele de mai sus, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona cererea de interventie service in cadrul garantiei.

!!! ATENTIE !!! : Produsele cu motor pe combustie/compresie (pe benzina/motorina/etc) sau in care pentru functionare s-a folosit carburant si respectiv ulei si/sau lichid de frana/etc, trebuie trimise doar dupa ce se goleste carburantul (benzina ori motorina), uleiul, lichidul de frana, etc.

Curierul are dreptul sa refuze preluarea produselor la care are indicii ca nu au fost igienizate (ex. prezinta mirosuri neplacute, scurgeri neidentificate din/pe colet), respectiv daca are indicii ca produsul nu a fost golit de lichide periculoare.

!!! ATENTIE !!! : trimiterea de produse care contin combustibil (benzina, motorina, etc), uleiuri ori lichid de frana pot produce daune pe fluxul de procesare al Curierului (daune materiale sau chiar vatamari corporale in caz de accident).

Orice produs trimis trebuie sa fie bine ambalat (recomandam in general cutie de carton, dar in functie de specificul produsului trebuie adaptata ambalarea folosindu-se unde este cazul cutii de lemn, protectie de folie cu bule, etc) pentru a putea fi transportat in siguranta de Curier.

ATENTIE: In cazul in care se primesc produse lovite, sparte, zgariate, necuratate, neigienizate, contaminate vor fi refuzate la service.

ATENTIE: In cazul in care produsul nu este bine ambalat, Curierul nu isi asuma raspunderea pentru transport!

Ce produse pot trimite spre garantie?

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003.

La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de acest document, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Cum se solutioneaza problema?

1. Repararea

2. Inlocuirea

3. Stornarea produsului defect (credit note) - produsul nu poate fi reparat sau inlocuit - contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea initiala din comanda. Comenzile care folosesc partial sau integral sume provenite din operatiuni de creditare vor fi livrate la sediu doar in baza prezentarii unui act de identitate valid. Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat intr-un cont bancar.

Termenul de garantie

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

SCULE AGRO

SculeAgro.ro este o afacere de familie 100% romaneasca ce a luat nastere inca din anul 2004. Suntem specializati pe solutii complete si de cea mai buna calitate pentru unelte si utilaje de bricolaj, constructii, casa si gradina.
logos-carduri